maanantai 17. kesäkuuta 2013

Clouds make me dance!


Pyörin tässä viime perjantaina vanhan kaupungin kesäillassa. Siellä yhdessä pihassa, yhden suloisen naisen autotallissa roikkui hame. Hame jonka helmaa olen pyöritellyt tänään hurjan lailla!
Kaivoin kaikki tarvittavat ja syöksyin tuunailemaan! 





Aivan liian pitkä. Olen kyllä pitkä, mutta en tarpeeksi että pitkät helmat imartelisivat sääriäni. Sitä paitsi, olen menevä tyttö!         
Pitää olla loikintavaraa!  



Much better! But it need sewing!
Tämän jälkeen huomasi myäs että, ’’ Hei, mulla on jalat! ’’


Nips, naps, hurr, hurr! Valmis!









Olin niin tyytyväinen lopputulokseen! Kuosi on jotain niin ihanaa ja materiaalikin! Tässä kelpaa tehdä mitä vain! Tänään kuitenkin tämä uusi ihanuus oli mukana lehtikuvauksissa. Kannattaa katsoa keskiviikon Kokkolan lehti, and you will know why....


wink wink





Pilvifilosofin uusi virallinen pilvenbongaushame!



Rakkaudella Aurora



2 kommenttia:

  1. Voi Kaura, kuinka sun näkösen hameen oot löytänyt. Ihana<3!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! Tää on varmaan mulla aina päällä! Hihii! (:

      Poista

Kiitos kommentistanne!