lauantai 1. kesäkuuta 2013

Tulin taas esiin...



Kukkuu? Missäs sitä ollaan oikein oltu? Juu, kröhm, siitä kerronkin myöhemmin illalla! Nyt haluan keskittyä johonkin aivan muuhun!

Tänään olikin sitten kevät-juhlat ja myöhemmin tänään pääsen herkuttelemaan kaverieni yo-juhliin!

Joka vuosi ’aina’ ostetaan uusi kevät-juhla mekko. Minulla ei todellakaan ollut kiinnostusta tai into mennä ostamaan sitä uutta mekkoa itselleni. Äitini vaatekaappi sai olla kohteeni!




Kukkaistuuseli!


Leikkaus juuri minun vartalooni sopiva, mukava, pitsiä ja loppujen lopuksi täydellinen mekko minulle!





Nyt alkaakin kesäloma. Olen työtön, mutta onneksi saan aikaa itselleni ja työlleni, Mutta onneksi sain täältä Kokkolasta kaksi paikkaa johon saan viedä töitäni näytille ja myyntiinkin! Olenko nyt taiteilija? Olen! Sitä paitsi saanpahan ainakin aikaa tuleviini yo-kokeisiin, niitä onkin kolme!

Nyt saa nauttia!
Rakkaudella Aurora

 Ps. Synttäri postausta tulee sitten huomenna!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistanne!