perjantai 14. kesäkuuta 2013

Vintillä!




Heippa hei!
Viime viikon olen nyt asustellut Isokadulla, ihanan ihanassa Pienessä Vinttipuodissa! Aikaa vintille on mennyt ihan hirvittävästi, ja aina kun olen tullut kotiin niin olen tehnyt portfoliotani, päättötyötäni varten. Sekin on nyt valmis, joten minulla on ollut aikaa kirjoittaa vihdoin tännekin! Pyydän nöyrästi anteeksi, kun olen ollut pois, mutta vasta nyt olen löytänyt syyn kirjoittaa kaikkea ihanaa!


Meni muuten ainakin yhteensä viikko tähän, mutta se oli sen arvoista! Eilen päättötyöni arvostelutilaisuudessa kerrottiin, että portfolio on paras portfolio jonka he ovat koskaan nähnyt! Wohooo!




On niin ihanaa aamuisin ajaa vintille myymään töitäni ja nauttimaan kesästä! 







Välillä vintillä on huimasti asiakkaita, joskus taas on todella hiljaista. Silloin heitän jalat sohvalle ja nautin rauhallisuudesta.
Ja usein kyllä teen töitäni loppuun, kuten pilvitöitäni ja kortteja. Ne ovat menneet todella hyvin kaupaksi! Kiitos kaikille ostaneille!












Myös käsintehdyt simpukkakoruni ovat menneet hyvin kaupaksi! Niitä on kyllä vieläkin todella todella paljon! Tule hakemaan omasi!

Myös päättötyöni ovat myynnissä, punainen on jo myyty!














Olin myös lehdessä kahdesti, ihanaa kuinka suloisesti he kirjoittivat minusta!

Siskoni tuli viime viikolla piristämään perheeni elämää, ja hänkin oli vintillä kanssani. Oli ihana tallustella siskoni kanssa ulkona ihastelemassa maisemia!













Anteeksi vielä poissaoloistani! Mutta hyvää on tulossa, pilvikuvia ja vaatetuunailuja. Olen lähiaikoina ostanut ihan älyttömästi vaatteita kirppareilta, jotka tarvivat tuunailua!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistanne!